Bir bahisçinin ofisinde zincir bahis nedir

Bahis kuralları nasıl bahisçinin ofisi. Denis bashkov spor bahisleri. Khl tahminleri bahis şirketi değerlendirmesi.

Favori bahisçi toto resmi web sitesi !

Yarışmalar ve spor tahminleri. Hokey bahisleri ve stratejileri. İngilizce bahisçi web sitesi. Belçika futbol şampiyonası için tahminler.

Neden ligde bahisler bahsi kabul etmiyor !

Biatlon tahminleri Bahisçilerin ödemelere göre oynar tüm oyunlar oyna. Bir bahisçiye nasıl kayıt olunur. Slot makineleri para için çevrimiçi derecelendirilmesi. Bahisçide bahis nasıl oynanır. Oyuncuların bahisçiler hakkındaki görüşleri..

109 Replies to “Bir bahisçinin ofisinde zincir bahis nedir”

  1. 3 gundur oynamiyorum biraktim.param cebimde kazaniyorum.darisi diyer oynyan kardeslrime.iddaya sokuyum.kacagnda illagalinede

  2. ıddaa da adam gibi oran versın kimse yasa dışı oynamaz.

  3. Bahis, kolay yoldan para kazanma yolu değildir. Eğer öyle zannedip oynuyorsanız zannetmeye devam edin. Bahisten gerçek anlamda geçinen sayısı %2 yi geçmez. Profesyonellik, sabır ve ciddi bir stres kontrolüyle birlikte çelik gibi irade gerektirir. Klişe olacak ama kolay olsaydı herkes yapardı. Millet neden çalışsın o zaman. İşin ucunda para varsa, o iş kolay olmaktan çıkar.

  4. Bahisten anlamam da okuduğumu yorumlara ve duyduklarıma göre türkiye de oranlar düşükmüş herkes oranlar atrsın demiş bu oran her halde alınacak para birde vergi alınıyormuş yüksek kazançtan bence devlet de aynı oranı verdirmeli bunlara yurt dışında ne kadar oran veriliyorsa sende ver cebine girsin para ya da oynatmayın kardeşim.

  5. Konuşulacak çok şey var sabaha kadar anlatsan da kelime nefes yetmez . Çok kişi idda da kaybedip kendini astı evini arabasını kaybetti size oynamayın desemde oynarsınız oynarsanızda yurtdışı sitelerden oynayın 1.05 orana para basılmaz . Gençleri uyuşturucudan kurtardınız kumara alıştırdınız yaşlıların emekli aylıgı düşük onlarda oynuyor ( düzen degişmeli )

  6. Çozum bellli bwin ya da bet365 i sokucam türkiye piyasasina alicaksin vergisini eminim daha çok para kazanır ülke.hem klüplere yüzde 80 forma reklamı verir klupler rahatlar

  7. süleyman soylu: ohh paralar pkk ya gitmiyor ohhhhh

    Türkiyedeki bahisci gençler: Ohhh paralar tüpçüye gitmiyorrr ohhhhh paralar devlete gitmiyorrr ohhhhh

  8. Madem haram günah diyoruz nedrn yasal bahis var kapatırmı devler yılda milyarları alıyor vergiyle

  9. Avrupada cok populer olan siteler hangileri bilen var mi ?

  10. Asgari ucretle gelip kendileri geçinsin tabi onların tuzları kuru aç be insanlar ac zamlar aldı başını gidiyor

  11. Kolay kolay kimseye para vermiyorlar çünkü takımlarin alayı bahis siteleri ya göğüs reklsmj var yada. Anlaşması.

  12. He iyi yeni oranlar yapmislar 1.02den 1.05e cikarmislar aynen cok iyi oran. Kacak bahisde adam aliyorsa 2.000 TL iddaada bu 800TLye kadar iniyor. hele birde 5.000TL uzeri kazanirsan onunda vergisi var iddaa yapsin bakalim rekabetci oran millet nasil geri geliyor

  13. Sonucunu bildiginiz maclara yatiracagima ayarlamadiginiz maclara yatiririm

  14. avrupa gıbı rekabet yaratıp mılletın parasını calmasalar oranları adam gıbı yapsalar 3 4 mac zorunlulugu koymasalar boyle olmaz hem bana hem bana kafasını yasayan iddaayı boyle sıkerler

  15. Yanliz arkadaslar 2. Dakikadaki adamin ses tonuna dikkat =)

  16. Ünlü futbolcu Hakan Ünal jet sosyete Ajda hanım iş insanı Ali bey bile bizden oynuyor 😅

  17. Tüpçünün cebine gideceğine elin avrupalısı alsın daha iyi

  18. Spor kulübü başkanları laf ediyor ama en çok onaşr geziyor oralar da. 🙂

    • tüm klüpler şikeci hepsi para alıyo yoksa 1 ileri 2 geri olurmu

  19. Sanki yasal olanı çok güvenilir de. Milli piyangoyu tüpçüye peşkeş çektiler

  20. Mevcut bahis sistemi tamamen kaybettirmeye endeksli bir sistemi maalesef bu topraklarda yaşayan insanlara reva görülüyor dünyanın birçok yerinde tüm maçlara tekli canlı bahis oynanırken bu yozlaşmış bahis sistemi MBS 3 çöplüğü vede canlı bahislerde MBS 2 saçmalığını layık görüyor bu topraklarda yaşayan insanlara kimse bu oyunu baştan kaybetmek üzerine oynamıyor. Gördüğüm kadarıyla olay bahis olayı değil öyle olsaydı Avrupadaki sisteme entegre olunurdu. Burda amaç insanların daha kaliteli ve iyi yaşamalarının önüne geçmek diye düşünüyorum !!!! Bu dünya nimetlerinin sadece kendileri için olduğunu düşünüyorlar ve birde en önemli sorun doyumsuzluk sorunudur hep daha fazlası Ortadoğunun genel bir sorunudur.

  21. Oynayan ceza vermek yerine şartları esitlestir kimse yönelmesi oynayanların hayatı zaten sikilmiş ve oynayıp daha da sıkı hayatını daha sen devletin daha niye sikiyorsuj vatandaşını Büyük balıklar gene yoluna bakıyor onlarla uğraş git almanyadan 1xbeti işte git ingilterede tembobeti iste

  22. insanların yasadışı kumar tuzagına düşmesindeki en büyük sebeb türkiyedeki idda sisteminin berbat olması sanal bahis tuzagına insanları bile bile gönderiyorlar halbuki kendi ülkemizde bir resmi site olsa hiçkimse yatırmaz yabancı ülkeye para hileli oyunlarda paralarını kaptırmaz
    Sözde tükiyede kumar yasakmış (iddaa ,atyarışı , millipiyango, süpertoto ,10 numara, sportoto vb. oyunlar kumar değilmi?!!

  23. Mahkememiz var bahisten bahismi diyelim kumarmı oynadık diyelim

  24. Yasa dışından kazandığımi yasal a verdim yasal bahis pismanliktir

  25. Her şeyi geçtim yasal bahis sitelerinde oynadığın kuponu iptal bile edemiyorsun böyle bir üçkağıt, böyle bir dolandırıcılık varmı arkadaş… ?? Ocak 2021 itibariyle eskiden 5 dk içinde iptal edilebilen kuponlar artık iptal dahi edilemez durumda yani diyorki spor toto teşkilati, yanlışlıkla oyna butonuna elin değse paran gitti geri alamazsın.. Bu tamamen dolandırıcılığın , üçkağıdın daniskası… Ya interneten bir ürün aldım diyelim beğenmedim o anda iptal edebiliyorum, markete girdim bir ürün aldım kasaya geldim vazgeçtim yerine koyabiliyorum, bahisi yaptım, kupona maçı koydum o anda yanlış okudum veya tıkladım niye iptal edemiyorum maç başlamamış bir şey olmamış, devlet önce bunu çözsün ki millet üçkağada yönelmesin… Asıl dolandırıcı, asıl üçkağıt aç gözlü, kan emici ve kaybetmeye mahkum bırakan bu sistemdir…

  26. Bı iddaa kumar pisliğini gençliğe bulaştırır zehirlyen devlettir

  27. devlet eliyle soygunu şöyle izah edeyim.. Örnek at yarışları… 100 bin lira kazanmanız gereken bir oyun oynadınız diyelim. Yurt dışında bunun %5 ini kesip size 95 bin lira verirler.. Ama Türkiye de önce %50 dağıtılan miktardan keserler.. Kaldımı 50 bin.. Bununda %20 si paranızı alırken kazanç vergisi olarak kesilir.. Ne kaldı geriye 40 bin lira.. Yani Devlet aslında almanız gereken paranın size %40 ancak verir.. Sonra da derki kardeşim neden yasak sitelerde oynuyorsun… Bu sorunun abes bir cevabı vardır o da şudur…. Eşşek s.kmeninde bir adabı vardır..

  28. Sudaamericanada gol bekliyordum en son ne ara geldim buralara 🤒🤒

  29. İddaa Doğan holding geçtiğinde oranlar yükseldi ve canlı,tek maçlar başladı ama gel görki iddaa oranları yine düşüyor.Uzağa gitmeye gerek yok bir tık oran yükselseler bence sorun çözülür.

  30. Bakın size kumar konusunda bu ülkede ekonomi böyle giderse bir kısır döngü yazayım.
    ekonomi – / kumar+ / yasak baskı ve cezalar + / ekonomi – – – / kumar +++++ …

  31. tekelin olduğu yerde en az tekel kadar büyük bi kaçak ekonomi oluşur. kabul edilebilir vergi koy adamlara lisans ver, bürolar arası rekabet olsun, bundan bahisçi de kazanır, devlette kazanır. Kasa zaten her zaman kazanır ama nerede sizde o vizyoner kafa, anca yasakçı zihniyet.

  32. ınsanlar oran fazla dıye deil sadece casıno olduğu ıçın paralarını yatırıyolar en buyuk faktor bence casıno faktorudur

  33. çok oynuyan biriydim bu işin noolduğunu anlıyınca birden bire bu işi bitirdim 2015 sonbaharından buyana hiçbirini oynamam

  34. devlet vergiden sikemediği için engellemeye çalışıyor.. halkını sikmek her devletin hakkıı.

  35. Gençlere bir elleriyle kuran öğretip bir elleriyle kumar öğretiyorlar

  36. Perabet e ne diyosunuz beyler oynanır mı güvenilirmidir 😃

  37. Niye yasak avrupa da yada adam uganda arbistan dubai de legal oynuyor orda dolandiricik olmuyor burda yasak dan oturu dolandiricik cok oluyor…legal nesine misli esas dolandirici

  38. Bonus değil kardeş oranı yüksekte yapsalar yeterki her maçı koysunlar yeterli öyle yada böyle kazanan herzaman oynayatan olacak. Madem yurt dısına cıkmasın istiyosunuz kaçak bashis siteleri gibi yapın bakın bakalım ne oluyor :))

  39. Yasal yerler kazanırsan em azından paranı veriyo ama yasa dışı yerlerin çoğu kazanırsan senden para istiyo çekmen için onuda geri vermiyo dolandırıyo

  40. Sayin soylu bakin size onerim var
    Turkiye de kumarhaneleri serbest yapin. Turk vatandaslarina yasaklayin. Doviz akar ulkeye. Sanal bahisin onune de geceblrsnz ama gecmezsiniz. Cnku hepinix nemalaniyosnuz bu isten.

  41. Bugun emniyete cagırdılar 2016 17 de 4 5 defa aynı isme işlem yapmışım bunları sordu dedim tanımıyorum dedim. Sanal bahis oynadın mı hic dedi. Evet dedim yalan yok. Onlardan biridir , kimi verirkerse ona yatırıyoruz dedim. Güzelce ifade yazdı bilmiyordum yasadısı oldgunu bize resmi dediler , tv de gördükten sonra birdaha oynamadım zaten şeklinde. İmza attım cıktım savcılık adamı araştırıyormuş para kasası sanırım dedi. Bakalım hayırlısı kaç girecek , inşallah kaymakam merhametli çıkar. 🙂

    • serhat oktem birşey olmaz hiç korkma. Ama devam ettirme

  42. Yasal olan varken kaçağa bulaşmayin beyler ülkemiz para kazansin

  43. niye devletinkini oynamak zorunda millet adam koymuys 1.10 oran yurt dısında 1.50 devletin legal bahis siteleri hep almanın peşinde en az 3 maç yazıyorsun son yazdıgından yatıyorsun tek maç açıyor ondada oran yok hep kendileri kazanmak istiyor

  44. Aga sen vergi alamiyorsun diye onlarca ülkede yasal olan şey burda illegal oluyor bilerek de geçici önlem alınıyor ki para cezasi kesmek engellemekten daha güzel çünkü

  45. sanki yasal oynamak cok iyide yasa dışıyla ugrasir olduk devlet once gelir seviyesini yukseltsin yoksa kimse legal ve illegal oynamaz

  46. Atatürk Heykellerine Gideceğine Yurtdışına Gitsin Para 👏

  47. Akp rekabeti sevmez ama besmele ile başlar her işe

  48. oranlar o kadar düşükki insanlar alternatif olarak oraya yöneliyor iddaa oranları cazip hale getirse böyle şeylerede gerek kalmaz hem devletimiz hemde oyuncu kazanır.

  49. Sen maç sonu 1.5 gole 1.12 ver … senin illegal dediğin siteler 1.36 versin .. sen maç sonu 1 e 1 .10 ver dewam edin

  50. AYRICA BİRDE EKLEMEK İSTİYORUM KOCA TC ÖLÜYÜ DİRİYİ S….. .. GÖZÜNÜ KAPATTIĞI CASİNOLARIN PARASINA DİKTİ. YA CASİNOLARI AÇ AÇMICAKSAN SANALDAN CASİNO YAYINI HİZMETİ EKLE O KOCA SURATLI DEMİRÖREN ORDANDA VURSUN VURGUNU. VERMİŞSİNİZ İDDİAA YI SPORTOTOYU KOCA SPOR DÜNYASINI DEMİRÖRENE O YİYOR PARA AZALINCA SANALI KAPATIN BAŞKANIM.

  51. Sizmi mucadele ediyonuz bunu yasal yapan devlet degilmi milleti kumardan para aratan devlet degilmi elektrik gaz faturalari yukseldikce bu dahada artacak milleti ne hale getirdiniz ama bunun ahiretide var elbet cenabi hak soracak siz sorumlu olacaksiniz

  52. Bahis ve diğer şans oyunlarının ülkemizdeki en büyük sorunu tekel olması. Rakip firma oluşması için şans tanıyın, tek kişi yapamasın, bakın nasıl hareketleniyor piyasa. Yasadışı bahis yarıdan fazla azalır. Tek ihaleye bakar.

  53. Bakan yasal bahis cok iyiymis gibi birde aciklama yapiyor ya gelde cildirma

  54. Dakika olmuş 89 gol olura 2 oran verirsen bu işin önünü alamazsınız. Benden söylemesi..

  55. avrupa bahis sitesi 140 150 oran veriyor bizde 105 110 milleti bence boyle yaparak önlem alamassib8z

  56. Devlet kandiriyo milleti sanal bahis devam devlete para yok

  57. Yıllardır bir siteden oynarım banka gibi sağolsun 4500 TL mi 13 dakikada yatırdı hiç de Parama falan cokmedi. Kaybetmeyi göze alamayacağınız meblalari oynamayın !!!!!

  58. oranları sistemi avrupadaki gibi yapmadıgınız sürece bu şekilde devam edecek avrupada ki oran 1.70 yasalda 1.60 olsa yine bu sorunun önüne geçemezsiniz aynısını yapacaksınzı kardeşim başka yolu yokk

  59. Hem oranı düşürsünler sanki çok kazanıyorlar diye %20 si devlete

  60. o klavyeye dokunan parmaklarını balyozla ezicen sonra ibret olsun soyal medyaya atıcan bak bidaha oynatıyolarmı

  61. YA KARDEŞİM NİYE BİRİDE ÇIKIP DELİKANLI GİBİ DEMİYOR Kİ BİZ CASİNO CANLI CASİNO SLOT CASİNO OYUNCUSUYUZ BAHİSCİSİYİZ DERDİMİZ FUTBOL BASKETBOL BAHSİ DEĞİL BİZİM BAHİS ÖZGÜRLÜĞÜMÜZÜ VERİN FİZİKİ CASİNOLARI KAPATTINIZ MİLLET CASİNO ÖZLEMİ İÇERİSİNDE BUNUDA UÇAĞA BİNEMEYEN PASAPORTU OLMAYAN ADAMLAR SANALDAN GİDERİYOR AMAÇ KAZANMAK KAYBETMEK DEĞİL BU TÜRKİYE BUNU NEDEN ANLAMIYOR TÜRKİYE CASİNO ÖZLEMİ İÇERİSİNDE. BEN ŞAHSİ GÖRÜŞÜMÜ SÖYLÜYORUM TÜRKİYEDE FİZİKİ CASİNOLARA İZİN VERMİCEKSEN EKLE KARDEŞİM SENDE CASİNO OYUNLARINI LİSANS GETİR HERKEZ PARAMIN ÜSTÜNE YATACAKLAR KORKUSU OLMADAN TÜRKİYESİNDE OYNASIN ŞU OYUNLARI. TEKRARLIYORUM İNSANLAR FUTBOL BAHSİNDEN DOLAYI DEĞİL CASİNO BAHİSLERİNDEN DOLAYI İLLEGAL BAHİSE YÖNELİYOR YOKSA KİMSE GİTMEZ. YAPILACAK TEK ŞEY CASİNO OYUNLARINI EKLEMEK LİSANSLAMAK TÜRKİYEDE Bİ BÜRO AÇIP ÖRNEK EN İYİ CASİNO YAYINCISI OLAN EZUGİ EVOLUTİON NENTENT GİBİ FİRMALARDAN YAYIN ALMAK. BU KADAR BASİT

  62. Tüpçüde 1.60 kıbrısta 1.85 tabiri kıbrısta oynarım

  63. Ben ingilterede yasiyorum hic vergi kesildigini gormedim ve kesilmedi en yuksek tuturdugum 15 bin paund idi vergi kesmediler 2 nci gun icinde hesabima gecti Kartima parayi yatirdim ole kisiler biliyorum ki tek maca 10 bin ile 100 paund yatirani biliyorum sadece kazanci senelik 700.800 bin paund

  64. BU ÜLKEDE ESRARI KUMARI SERBEST BIRAKSAM HÜKÜMET OLURUM YÜZDE 70 LE ODA EN AZ YENİ PARTİ KURUCAM SÖZ VERİYORUM AZ ÇALICAM NE KADAR ÇALDIĞIMI HALKA SÖYLEYEN BİR CUMHURBAŞKANI OLMAK İSTİYORUM

  65. Yasa dışı bahis siteleri aldı başını gitti, korsan film siteleri aldı başını gitti, korsan maç yayınları aldı başını gitti. Müthiş bir kayıt dışı para dönüyor. Devlet porno sitelerini anında kapatabilirken bunları neden engelleyemiyor acaba?? Bu kadar kayıt dışı para kimlere gidiyor?

    Zamanında korsan kitapları yaygınlaştıran yayınevlerinin kendisiydi. Çok güzel para kazanıyorlardı.

    Devlet engelleyemiyormuş. Bu yayınları yapanlara 10 sene hapis cezası versin bakalım kalıyormu ortalıkta yapan? Tabiki vermez, veremez. Adam bıçaklayan bile denetimli serbestlikle salınıyor.

  66. Iddaa denen hirsizlara para kazandirmayin soylu bile bedava para pesinde bunlar a para kazandirmayin yasadisi devam boyle yasaya lanet olsun, iddaa 1.20 verirken yasa disi 1.8 veriyor

  67. iddaada 6 macın oranı 27 yaparken yurdışında 61 oran yapabiliyorsa bence sıkıntı bizde.

  68. lotobet , betsmove ve piabetten oynuyorum çok sağlam siteler ++++++

  69. Iyide abi devlet ilk yasal.olana alisdirio soraa yasadisi yasal oranaa goree dahaa yuksek oran verior adamdaa dusuyorr sen ilk yasal olani nie yasaklamiorsunki bunun olacagi belli bisiy bidee musluman ulkeyiz nasil.oluyosa bu bir nebi kumar abi günah iste

  70. İllegale giden para 50 milyar dolar değil, 50 milyar tl, ta ki tl olarak da çok büyük bir rakam, düşünsenize 2019 bütçesinde yatırıma ayrılan miktar 65 milyar tlydi, hükümet bu parayı göz göre göre kaçırıyor, halbuki avrupadaki sistemin aynısını getirse, hiç kazanmasa bile 50 milyar tl ülkede kalacak, biz bize yeteriz kampanyasından 2 milyar tl toplayabilmiş hükümet düşünsenize 25 te biri

  71. Milleti kumar oynamaya sevk edenler kahrolsun ocaklari yikip luks icunds yasayanlari allah kahretsin. Her kim koruyirsa bunlari hepsini allah kahretsin.

  72. Yasadışımış bizim idda aslında yasadışı kendi halkıni dolandıran iddda oranlarını görmezler ya bunların oranlarını Allaha emanet ediyorum

  73. Siz tekel olarak İDDAAnız ile düşük oran vaat etmeye devam edin…

  74. Canlı bahise bile sınır koyuyorsunuz hiçbir cazibeniz yok neden yasal oynansın

  75. Akp sayesinde millet kumara yöneldi. At yarışı 24 saat İdaaa sayısal süper canlı bahis fln filan hergün.

  76. Mac 80 gol var orani 1.55 2 tane maci veremiyonuz gol.olmus 5dk gexmis askida kapali

    • oran vercek diye korkuyolar yurtdışında oynayanlar dakka 80de 1 gole 2.50 oran yazıyor

  77. aşşaya yorum yapan saçma sapan adamları bir çujurda benzin döküp yakıp ölmeden söndürüp tekrar yakacaksınki akp ye saldırmasınlar arkadaşlar ülkeler dindar olmaz insanlar dindar olur ülkeler sizi haklarınızı savunan kanunlar çıkartır gebermeyin diye bu yüzden yasal bahis bukadar 2500 tl bahis ala bilirsin 3 maç oynarsın kaybedersen ölmezsin ama ilagal bahiste 1 saniyede o parayı kaybedersin sömürüyorlar siziii bırakın atı otu bokuda güzelce benim yaramı yalayın ha ben herkese boşalmam zevk alıyormuş gibi yaparım dölüm yazık size

  78. Bu iş koptu baabaa neden ben 10 yildir oynuyorum artik herkes uyeligini yapti bu sitelrin binlerce uysei var saglam curuk ayirdi artik sitelerde paralari catir catir oduyor sen yeterki tuttur hani bilmiyorum 500 bin tuttursam odermi ama 250 yi odeyeni gordum cok da hizlilar 30 dakika ama kumar pismaliktir 1.5 milyon zararim var amgg hepsinin

  79. Turkiye de belirli yerlerde casinolar devlet nezninde islese oralarda spor bahisi de oynansa bu sorunlar ortadan kalkar ekonomi de canlanir Iddaa 7-8 sene once iyiydi simdi oranlar komedi gibi

  80. Bilyoner ve iddaa ve milli piyango ne kadar yasalsa diğerleri de o kadar yasal.

  81. 50 milyar dolar mis
    Oynadık kaybettik kazandik 128 milyar dolar nereye harcadığını hala anlatmayanlar mi bunu diyor

  82. Arkadaşım yasadışı bahisle mücadele ne demektir yaa?
    Siz sosyal medyada veya bir net sitesinde görebilir misiniz torbacının biri desin bende bonzai var ucuza satıyorum diye!!!! Mümkünü yok, bu bile suçtur ve kimse buna cüret edemez.
    Al işte , yasa dışı şikeli kupon reklamlarını da aynı şekilde yasal suç addedip yasak ve ağır cezai müeyyideler getirin . Böylece bunların insanlara ulaşması kesilir . Daha mücadelesi mi var bunun? Yani hukuk olan bir ülkede bunların Facebookta, instagram da cirit atması bir kere abesle iştigal.

  83. BAHİSE OLAN EĞİLİMİN ARTMASININ TEK NEDENİ ÇALIŞAN BİR İNSANIN HAKETTİĞİ PARAYI ALAMAMASI VE ALIM GÜCÜNÜN ZAYIFLIĞIDIR. BUNLAR DÜZELİRSE EĞİLİM AZALACAKTIR.

  84. millet çalışmadan para kazanmak istiyor eee çünkü elma taa nerde çok yukarda dimi kim çıkacak oraya o bedel kolaymı en iyisi iddaa kop kop

Comments are closed.